Да ли сте задовољни услугама у објектима наше установе?

УСПЕШНО РЕАЛИЗОВАНА АКЦИЈА  „ВРЕМЕ ЈЕ ЗА ПОЛАЗАК У ШКОЛУ - ПРЕВЕНЦИЈА ДЕФОРМИТЕТА КИЧМЕ, КИЧМЕНОГ СТУБА И СТОПАЛА У ШКОЛСКОМ УЗРАСТУ“

У четвртак, 30.08.2018. године од 10:00-12:00 часова, у централном холу Дома здравља Ниш, Служба за физикалну медицину и рехаблитацију и Центар за превентивне здравствене услуге Дома здравља Ниш, реализовали су акцију на тему „Време је за полазак у школу-превенција деформитета кичме, кичменог стуба и стопала у школском узрасту“.
Здравствени професионалци ове службе демонстрирали су вежбе и давали савете за правилно  држање тела.
Препоруке за правилно држање тела:
Школске торбе:
1. увек носити ранац уместо торбе преко једног рамена
2. стављати обе нараменице и нека буду што краће како би ранац био што ближе леђима – да не виси и не вуче натраг
3. паковање књига – најтеже уз леђа, укупна тежина торбе да не прелази 10% телесне тежине
4. ако постоји школски ормарић – обавезно оставити непотребно
Пази како седиш!

  1. уши паралелне са раменима а рамена са куковима, прошетај за време одмора
  2. средина екрана рачунара у висини очију, никако прениско
  3. не прекрштати ноге, ако је високо ставити стопала на држач за ноге

Пази како спаваш!

  1. не на трбух – лоше је за леђа и за врат због окретања главе
  2. најбоље на бок – са доњом испруженом ногом а горњом савијеном или обе савијене са јастуком између, због кукова
  3. лежање на леђима, може чак и са јастуком испод колена да се смањи притисак на леђа