Да ли сте задовољни услугама у објектима наше установе?

УСПЕШНО РЕАЛИЗОВАНА АКЦИЈА ПОВОДОМ НАЦИОНАЛНОГ ДАНА БЕЗ ДУВАНСКОГ ДИМА

Дана, 31.01.2018. године у Централном холу Дома здравља Ниш, одржана је акција поводом Националног дана без дуванског дима. Акцију су организовале Служба за здравствену заштиту одраслих-Центар за превентивне здравствене услуге и Служба за здравствену заштиту деце и школске деце-Саветовалиште за младе.

Овом приликом стручни тимови радили су едукацију становништва о штетном утицају дуванског дима на здравље и значају престанка пушења. 
10 савета против пушења 

Како себе мотивисати?
Размишљајте због чега пушите и када пушите. Можете о томе да водите и дневник. 
Одредите дан када ћете престати са пушењем, и упознајте са тим своју породицу и пријатеље да би могли да вас подрже у томе.
Ако пушите више од 12 цигарета дневно и не можете одмах да престанете са пушењем, можете смањивати број попушених цигарета у току 2-3 недеље док не дођете до 12 цигарета дневно, а онда прекините са пушењем одмах.

Одредите време када углавном жудите за цигаретом и направите план да тада радите нешто друго са својим рукама.
Покушајте да избегавате ситуације које вас нормално подстичу да пушите.
Уклоните цигарете и пепељаре из куће.

Употребите новац који сте уштедели од престанка пушења цигарета за нешто лично што вам се допада.
Мислите позитивно. Не паничите ако нисте издржали без цигарета. Ако нисте успели први пут, покушајте поново.
Одаберите здраве мање оброке као што је воће и једите га када се ваш апетит повећа после престанка пушења.
Вежбајте и крећите се, бавите се активностима које онемогућавају пушење. 

Можете увидети да вам је неопходна додатна помоћ. Ваш лекар Вам може помоћи и дати савет о узимању замена за никотин као и раду у групама које се баве одвикавањем од пушења.

У току акције вршена је подела промотивног материјала са здравствено-васпитним садржајем.
Акцију су подржали и бивши пушачи.