Да ли сте задовољни услугама у објектима наше установе?

БИТИ ФИТ – ЛAКО ДОСТИЖAН ЦИЉ?

Да није превише тешко бити фит, показала је у свом предавању 22.03.2012. године др Сања Петровић, специјалиста физијатрије и рехабилитације Дома здравља Ниш.
Након што је присутне упознала са дефиницијама велнеса и фитнеса и истакла разлику између ова два појма, др Петровић је говорила о физичкој активности и свим благодетима за људски организам које она доноси. Слушаоци предавања су могли да виде и чују како се одвијало вежбање кроз историју, да се упознају са физиологијом вежбања, али и да сазнају какве врсте физичких вежби постоје и каква је корист од вежбања, како на соматско, тако и на ментално здравље. Наравно, било је речи и о правилној исхрани, у складу са изреком Georga Herberta “Ма ко био отац једне болести, неправилна исхрана јој је мајка».

Порука предавања је да треба поклонити себи бар 30 минута физичке активности умереног интензитета најмање 4 пута, а по могућству сваког дана у недељи:

“Дакле, теретана није једино место које нас чини фит. Aко не волите дизање тегова или не уживате у групним фитнесс програмима, не очајавајте. Ви сте можда заљубљеник у планине, ролање или једрење. Можда више среће, задовољства и изазова проналазите у пребацивању било које врсте лоптице преко мреже, у трчању, пливању или у заједничком дружењу с истомишљеницима играјући мали фудбал. Све дотле док одабрану активност или више њих спроводите редовно и континуирано (најмање 3x недељно, а идеално је свакодевно барем пола сата), док одређена телесна активност одговара вашем телу и пружа задовољство вашем духу, уживајте и даље. A кад вам досади, пронађите нову активност. Важно је кретати се. Aко ништа друго, редовно ходајте бржим темпом барем пола сата сваки дан. И то на чини фит.”