Да ли сте задовољни услугама у објектима наше установе?

Шест најопаснијих начина за губљење килограма

Борба против сувишних килограма може од безазлених дијета да вас одведе до веома ризичног понашања по ваше здравље, па чак и живот!

Понекад толико желимо витку линију да смо спремни да урадимо све па чак и да пробамо сумњиве и непроверене начине мршављења. Стручњаци истичу шест најопаснијих, које би свакако, требало да избегавате.

ГЛAДОВAЊЕ, ПОСТ И НИСКОКAЛОРИЧНA ДИЈЕТA

Озбиљно смањење уноса калорија доводи до губитка тежине, али и драгоцене мишићне масе и представља ризик по здравље. Оваква исхрана подстиче повећање масти у телу што повећава ризик од дијабетеса, зато не узимајте мање од 1200 калорија дневно.

СУМЊИВИ ДИЈЕТAЛНИ ПРЕПAРAТИ

Aко мислите да нова реклама за пилуле за мршављење звучи превише добро да би била истинита, вероватно сте у праву. Пилуле, напитци и разни препарати за мршављење који вам се свакодневно нуде можда и имају неки ефекат на вашу килажу, али ризик којем вас излажу је далеко већи. Већина ових препарата није ништа друго него брзо решење напуњено кофеином и диуретицима који ће избацити воду из вашег организма. То може да доведе до дехидрације организма и нарушавања равнотеже електролита. Заборавите на препарате окрените се здравој исхрани и омршаћете на здрав начин.

СВИ ОБЛИЦИ ЧИШЋЕЊA

Ваше тело је јединствено и фино подешено да елиминише токсине, тако да вам различити третмани чишћења организма нису потребни. Њихов ефекат на килажу је веома краткотрајан, али на здравље може да буде дугорочан. Уместо тога будите свесни шта једете, пијте доста воде и уносите више намирница богатих влакнима. Aко желите да очисти или детоксикује ваше тело, пије доста воде и једите доста високе влакана хране. Чишћење укључује и повраћање хране, жвакање хране и пљување и злоупотреба лаксатива. Ови нездрави и изузетно опасни начини мршављења први су корак да развијете поремећај у исхрани.

ОПСЕСИВНО ВЕЖБAЊЕ

Претерано вежбање можада добро изгледа на телевизији али у реалном животу може да изазове много проблема. Претеривањем са вежбама повећавате ризик од повреда, дехидрације и неравнотеже електролита. Такође исцрпљивање вежбањем оставља последицу и на вашу психу јер вежбе почињете да доживљавате као казну због јела. Упркос препорукама стручњака неки људи мисле да је више увек и боље, па излазе из оквира здравог и улазе у ритик опсесивног понашања.

ПУШЕЊЕ

Неки људи, посебно млади, користе пушење као део стратегије да се ослободе вишка килограма, упркос деценијском упозоравању стручњака на штетне последице које изазива. Никотин смањује апетит, али истовремено штети сваком органу у телу и изазива рак, кардиоваскуларне, респираторне и друге болести и повећава ризик од смрти.

ДРОГЕ

Употреба лекова и различитих дрога да би изгубили на тежиби је тешка грешка која има огромне последице на здравље. Поремећаји које лекови и дроге изазивају далеко превазилази сваку корист коју би од њих могли имати. Aко вам је неки од предходних начина икад пао на памет заборавите га. Да би омршали здраво одаберите режим исхране и вежбе које одговарају вашем животном стилу. Уколико имате питања или сте забринути да не губите килограме довољно брзо консултујте нутриционисту.