СУГРАЂАНИ ЗАДОВОЉНИ РАДОМ КОЛ-ЦЕНТРА ДОМА ЗДРАВЉА

Након првих месец дана рада кол-центра од 15.09.2010 до 15.10.2010.г. показало се да је увођење оваквог начина заказивања прегледа код изабраног лекара опште медицине и изабраног гинеколога, изазвало веома позитивне оцене међу корисницима здравствених услуга Дома здравља Ниш.

На питање «Да ли сте задовољни заказивањем прегледа преко кол-центра?», 340 наших суграђана одговорило је са «ДА», а 10 са «НЕ».

На питање «Да ли бисте се вратили на стари метод заказивања прегледа код медицинске сестре?», 300 наших суграђана одговорило је са «НЕ», а 21 са «ДА».

Највећи број анкетираних суграђана веома позитивно је оценио увођење кол-центра:

  1. «... задовољан, јер на једном месту добијем све информације и врло брзо добијем везу»
  2. «... задовољан и све веома лепо функционише»
  3. «... врло задовољна, јер не морам више да чекам ред»
  4. «... много је практичније»
  5. «... брже се долази на преглед код изабраног лекара, раније се више чекало»
  6. «... пуно похвала за рад кол-центра и љубазност оператера»
  7. «... овакав начин заказивања је требало раније увести»
  8. «... много је боље, раније медицинске сестре због обавеза нису могле увек да се јаве на телефон»
  9. «... све похвале за љубазносз оператера»
  10. «... презадовољна пацијенткиња, где се налази књига утисака да упишем љубазност оператера и ефикасност заказивања»

Наравно, било је и примедби и предлога:

  1. «...заказивање је у реду, али је понекад и даље гужва код лекара»
  2. «...зашто је број телефона толико дугачак – старији пацијент»
  3. «...кад ми нестану лекови не могу сутрадан да се јавим свом лекару, јер су термини заузети»
  4. «... против сам било каквог заказивања»
  5. «... задовољан, али то ипак кошта»
  6. «... зашто мора позив са фиксног телефона, а не може са мобилног»
  7. «... медијски поново разјаснити цену позива»
  8. «... кад ће да крене заказивање за долазак по рецепте код хроничних болесника»
  9. «... да се код гинеколога не заказује од 13,30 до 15,30 часова, већ да то буде време за оне којима је потребан хитан преглед»
  10. «... вратити музику док се чека да се оператер јави»

Дом здравља Ниш захваљује свим суграђанима који су дали своје похвале, примедбе и предлоге на рад кол-центра.