Да ли сте задовољни услугама у објектима наше установе?

Како једеш тако живиш

  • Како једеш, тако мислиш, како мислиш тако живиш.
  • Једи да би живео, не живи да би јео.
  • Здравље је поклон који сами себи морате поклонити.
  • Поштујте правила природе, одрекните се својих лоших навика. Природа вас неће преварити - варате сами себе.
  • Најбоља формула-"од свега по мало"
  • Нека број 5 буде и вас циљ : доручак + ручак + вечера + 2 ужине.
  • Правилно се храните да бисте били здрави.
  • Разноврсна храна препрека је разним болестима.
  • Једите довољно воћа и поврћа. Само тако ћете унети неопходне витамине за ваш правилан раст и развој.
  • Избегавајте храну и пиће која садрже "скривени шећер ": Кока-колу, бомбоне, чоколадно млеко, пите...
  • Одрекните се масне хране - 1г масноће = 9 калорија :
    - масноћа на тањиру остаје 3 секунде
    - у устима 30 секунди
    - у стомаку 30 минута
    - у артеријама 30 година
  • Здравље и болести на уста улазе.

ОНАКВИ СМО КАКВУ ХРАНУ УЗИМАМО
- Од онога што уносимо у свој организам зависи функционисање нашег целокупног система наше мисли и осећања, понашање, однос према животу и наравно здрављу. Здрава исхрана значи јести што једноставније, не мешати намирнице различитог састава, такође значи јести у умереним количинама, не пребрзо и халапљиво, водећи рачуна да храна није сувише хладна нити сувише врућа , преслана, прекисела или презачињена.

ГОЈАЗНОСТ КОД ДЕЦЕ
- Раније су се деца више играла, а данас више времена проводе уз телевизор и компјутер, статични су и током дана, имају минималне физичке активности. Врло често прескачу уобичајене породичне оброке, и једу брзу храну и слаткише, а то су намирнице "набијене" калоријама. Испитивање навика млађих популационих група показало је да десетогодишње дете просечно недељно проведе 20-30 х испред телевизора или компјутера. У том периподу обавезно конзумира намирнице велике енергетске вредности - брза храна, слаткиши и разне грицкалице.

- Млади и правилна исхрана - ова 2 појма не иду увек заједно. Они једу било шта , било где , а наши савети и упозорења су само мртво слово на папиру. Како "натерати " тинејџера да се здраво храни? Наоружајте се стрпљењем, тешко их је натерати да поштују правила у равнотежи исхране, када она гледа слике манекенки, а он се приклања понашању групе.

  • Дођи да једеш самном да ти кажем какав си.

ПРИЈАТРЉИ ВАШЕ ПОРОДИЦЕ, ВАШЕ ПАТРОНАЖНЕ СЕСТРЕ !!!